مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

دندان‌های پوسیده، مهاجم 34 ساله بدون نای دویدن

در مطلبی منتشر شده در سایت رسمی باشگاه استقلال از برخی بازیکنان این تیم به شدت انتقاد و از آنها به دندان پوسیده تیم یاد شده است.


سایت رسمی باشگاه استقلال امروز در مطلبی از قول یک خواننده این سایت به برخی بازیکنان این تیم حمله کرد و از آنها به عنوان دندان پوسیده تیم یاد کرد. این در حالی است که در سایت باشگاه معمولا موضع رسمی باشگاه منتشر می‌شود.


مطلب این خواننده دو بخش است و بخش دوم حمله به روزنامه طرفدار استقلال است.
مطلب منتشر شده در سایت باشگاه استقلال درباره بازیکنان این تیم به شرح زیر است:

"این یک حقیقت است، استقلالی‌ها در هفته هجدهم مسابقات فوتبال لیگ برتر حساس‌ترین دیدار خود را مقابل سپاهان اصفهان هرچند با اشتباهات داوری واگذار کردند ولی باید بپذیریم و بپذیرید که استقلال قبل از پرواز به اصفهان از سپاهان شکست خورده بود.
اول اینکه با گذشت هجده هفته از مسابقات لیگ برتر استقلال با دندان‌های پوسیده استقلال به مسابقات ادامه داد، بدون اینکه در خصوص کندن دندان‌های پوسیده اقدامی کند. کما اینکه در این راستا کارشناسان ورزشی در این راستا بارها و بارها به سرمربی استقلال تذکر داده‌ بودند اما او مماشات کرد.

دوم اینکه چگونه با گذشت هجده هفته از مسابقات در نظر نگرفتند فوتبال یک جنگ فیزیکی و قدرت بدنی طلب می‌کند، که متاسفانه ما و هواداران این قدرت‌بدنی را نزد برخی از استقلالی‌ها هرگز ندیدیم، چگونه بپذیریم مهاجمی با 34 سال سن که نه نای راه رفتن دارد نه نای پریدن و نه نای درگیر شدن با مدافعان حریف و نه نای ارسال یک توپ، متاسفانه در دقیقه 85 بازی پشت توپ ضربه ایستگاهی می‌ایستد؟! این یعنی آتش زدن به خرمن استقلال. این یعنی اشک و آه هواداران میلیونی استقلال،‌صد البته دلایلی فراوان برای ناکامی استقلال داریم که به موقع خود تمامی این دلایل را بیان خواهیم ساخت. اما گفتا ز که نالیم از ماست که بر ماست. "


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد