مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

برزیل و پرتغال در گروه مرگ جام جهانی 2010

image 


در قرعه کشی جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی گروه مرگ اینبار برزیل و پرتغال را در خود جای داد.

امشب شهر کیپ تاون شرایط جوی بسیار مطبوعی دارد که باعث خشنودی بسیاری از میهمانان مراسم قرعه کشی شد. هوایی گرم با بادی ملایم که موجب مطبوع تر شدن شرایط برای کسانی شده بود که در بیرون از سالن اصلی، در انتظار آغاز مراسم قرعه کشی هستند. خبرنگاران در گروه های چند نفری در حال صحبت در مورد تیم های حاضر در جام جهانی بودند.

به گزارش گل؛ بعضی از آنها اعتقاد داشتند که بودن تیم مصر در جام می توانست به جذاب تر شدن رقابت ها کمک کند زیرا از هواداران پرشورتر و بازیکنان شناخت شده تری برخوردارند. آنها اعتقاد داشتند که تیم الجزایر چندان شناخته شده نیست و طرفداران اقبال کمتری به بازی های آنها نشان خواهند داد.

خبرنگاران به شش  تیم آفریقایی حاضر در جام لقب "بسته شش تایی" داده اند و استفاده از این لقب موجب شده تا در بین طرفداران این تیمها نیز حسی از اتحاد بوجود بیاید.

نام دیگری که همه جا شنیده می شود، نام دیوید بکام است که یکی از شناخته شده ترین چهره های مراسم است و تقریبا همه، از خبرنگاران تا طرفداران، در مورد او صحبت می کنند.

خبرنگاران فرانسوی حاضر در کیپ تاون از احتمال هم گروه شدن تیم ملی کشورشان با تیم انگلیس ابراز نگرانی می کردند. آنها اعتقاد داشتند که اگر با برزیل هم گروه شوند بسیار بهتر خواهد بود زیرا در صورت شکست، شرمساری کمتری برای آنها در پی خواهد داشت اما شکست در مقابل سه شیرها واقعا تاسف انگیز خواهد بود.

نتایج بدی که فرانسه با هدایت ریموند دومنک کسب کرده و صعود پرحرف و حدیث به جام جهانی موجب شده تا فرانسوی ها امید چندانی به موفقیت در این رقابت ها نداشته باشند.

ایوان زامورانو، اسطوره فوتبال شیلی و ستاره سابق تیم های اینتر و رئال مادرید نیز به خبرنگار شبکه ایتالیایی RAI گفت که دوست دارد تیم ملی کشورش با ایتالیا هم گروه شود.

شیلی آخرین بار در سال 1998 در جام جهانی حضور داشت و در آن رقابتها که زامورانو بازوبند کاپیتانی را به بازو می بست، با ایتالیا در یک گروه قرار گرفته بودند. در آن رقابتها دو تیم به تساوی 2-2 رسیدند که ویری و باجو برای ایتالیا گلزنی کردند و سالاس هر دو گل شیلی را وارد دروازه حریف کرد.

شارلیز ترون ستاره شناخته شده سینما که به دلیل بازی درخشانش در فیلم هیولا، برنده جایزه اسکار شد، یکی از مجری های مراسم امشب است. او متولد آفریقای جنوبی است و به همین دلیل برای اجرای این مراسم انتخاب شده است.

او در اجرای آزمایشی مراسم که امروز صبح برگزار شد، نشان داد که اخبار فوتبال را به خوبی دنبال می کند. او آخرین گوی ظرف دوم، که همه فکر می کردند متعلق به فرانسه است را برداشت و بعد با خونسردی گفت:" ایرلند!" وضعیت به حدی محک بود که حتی مسئولان فیفا که در سالن حاضر بودند، به خنده افتادند.

چهار سال پیش آلمانی ها برای اجرای مراسم از هیدی کلوم، ستاره معروف دنیای مد، استفاده کرده بودند و امسال مسئولان کشور آفریقای جنوبی با دعوت از شارلیز ترون، ستاره معروف تری را به خدمت گرفتند.

در نهایت دقایقی پیش، مراسم قرعه کشی جام جهانی 2010 انجام شد و تیم های برزیل، پرتغال، کره شمالی و ساحل عاج در گروه 7 رقابت ها، گروه مرگ را تشکیل دادند. گروه های هشت گانه به این ترتیب مشخص شدند:

گروه 1: آفریقای جنوبی- مکزیک- اروگوئه- فرانسه

گروه 2: آرژانتین- کره جنوبی- نیجریه- یونان

گروه 3: انگلیس- آمریکا- الجزایر- اسلوونی

گروه 4: آلمان- استرالیا- غنا- صربستان

گروه 5: هلند- ژاپن- کامرون- دانمارک

گروه 6: ایتالیا- نیوزلند- پاراگوئه- اسلوواکی

گروه 7: برزیل- کره شمالی- ساحل عاج- پرتغال

گروه 8: اسپانیا- هندوراس- شیلی- سوئیس

مارچلو لیپی، سرمربی تیم ملی ایتالیا، پس از مراسم قرعه کشی چند روزی در آفریقای جنوبی می‏ماند تا یک کمپ تمرینی مناسب برای تیم ملی کشورش در زمان جام جهانی پیدا کند. او در این چند روز به گائوتنگ، ژوهانسبورگ و پروتریا خواهد رفت تا از کمپ‏هایی در این مناطق بازدید کند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد