مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

جام اتحادیه باشگاه های انگلیس / حذف آرسنال و چلسی

image 


آرسنال در کمتر از 4 روز، دو بار با نتیجه 3-0 شکست خورد

  شاگردان آرسن ونگر در کمتر از چهار روز دومین شکست 3-0 را متحمل شدند تا ماه دسامبر را کابوس وار آغازکرده باشند.
 توپچی ها که روز یک شنبه در ورزشگاه امارات در مقابل چلسی، تیم صدرنشین لیگ برتر، زانو زده بودند، دیشب نیز در مقابل منچستر سیتی دست ها را به علامت تسلیم بالا بردند.
 تیم آرسنال در این دیدار با بازیکنان ذخیره اش به میدان رفت و خبری از بازیکنانی مانند آلمونیا، گالاس، فابرگاس، آرشاوین و دنیلسون نبود. شاگردان جوان ونگر در نیمه اول نسبتا خوب کار کردند و بازی متعادلی در مقابل تیم صاحب خانه ارائه دادند.
 اما با اغاز نیمه دوم تیم منچستر سیتی عرصه را بر حریف تنگ کرد و خیلی زود به گل رسید. دوندگی بی امان تبس موجب شد تا بازیکن آرسنال دچار اشتباه شود. سپس بازیکن آرژانتینی من سیتی پا به توپ وارد محوطه جریمه حریف شد و بعد از یک حرکت در عرض و پشت سر گذاشتن دو بازیکن حریف، توپ را به سقف دروازه فابیانسکی دوخت تا در دقیقه 50 بازی، حساب کار 1-0 شود.
 پس از این گل، بازیکنان آرسنال سعی کردند تا بازی را به تساوی بکشند اما از قدرت کافی برای تهدید کردن دروازه حریف برخوردار نبودند. تا اینکه در دقیقه 69، شون رایت فیلیپس، با یک حرکت زیبا گل دوم را به ثمر رساند. او چندین بار میکائیل سیلوستره را پشت سر گذاشت تا اینکه در نهایت با یک ضربه رعد آسا، دروازه را بازکرد.
 رایت فیلیپس دقایقی بعد جای خود را به ولادیمیر ویز داد تا این بازیکن جوان نام خود را به عنوان گلزن سوم این بازی به ثبت برساند. درحالی که به نظر می رسید بازی با همان نتیجه 2-0 به پایان خواهد رسید، ویز در دقیقه 89 روی پاس کرگ بلیمی، اولین گلش برای منچستر سیتی را به ثمر رساند.
 منچستر سیتی با این پیروزی به مرحله نیمه نهایی جام اتحادیه راه یافت. این دومین پیروزی شاگردان هیوز در این فصل در مقابل توپچی ها بود. آنها در هفته پنجم لیگ برتر نیز موفق شده بودند تیم لندنی را 4-2 از پیش رو بردارند. 
 در دیگر دیدار مرحله یک چهارم نهایی جام اتحادیه باشگاه های انگلیس چهارشنبه شب تیم فوتبال چلسی در ورزشگاه اوود پارک مقابل تیم بلکبرن در ضربات پنالتی تن به شکست داد. این بازی در پایان وقت‌های معمول و اضافی نتیجه‌ای جز تساوی 3 بر3 به همراه نداشت تا اینکه در ضربات پنالتی تیم بلکبرن که از حمایت بیش از 18 هزار تماشاگر سود می برد با نتیجه 4 بر3 به پیروزی رسید.
 در این دیدار برای بلکبرن نیکولا کالینگ (9)، برت امرتون (64) و بندیک مک کارتی (93) گلزنی کردند و گل‌های تیم چلسی نیز توسط دیدیه دروگبا (48)، سولومون کالو (52) و پل فریرا (120) به ثمر رسید.

 آنجلوتی در مصاف با بلکبرن تلفیقی از بازیکنان اصلی و ذخیره تیم چلسی را به میدان فرستاد که برای صدرنشین لیگ برتر نتیجه‌ای جز وداع با جام اتحادیه در پی نداشت.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد