مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

هفته سیزدهم لالیگا: خرز 0-2 بارسلونا

image 

تیم بارسلونا در آغاز هفته سیزدهم رقابت های لالیگا موفق شدند با دو گل حریف ضعیف و ته جدولی خود را شکست دهد.

  تیم بارسلونا با این پیروزی، اختلافش را با رئال در صدر جدول لالیگا  به 5 امتیاز رساند
 پپ گواردیولا، سرمربی تیم کاتالانی که باید چند روز دیگر در جام باشگاه های جهان تیمش را هدایت کند، بعد از پیروزی در ال کلاسیکو، در این دیدار ترجیح داد به چند بازیکن اصلی اش استراحت بدهد و به همین دلیل بازیکنانی مانند کارلس پویول، اینیستا، مسی و زلاتان را درترکیب اولیه قرار نداد.
 بارسلونا در نیمه اول موفق به باز کردن دروازه حریف نشد اما در آغاز نیمه دوم تیری آنری حساب کار را 1-0 کرد. در ادامه بازی مسی، زلاتان و اینیستا نیز به بازی آمدند اما تلاش بازیکنان بارسا برای زدن گل های بیشتر بی نتیجه ماند. مسی روی یک حرکت انفرادی، از مدافعان حریف عبور کرد اما ضربه اش به تیر عمودی دروازه برخورد کرد.
 دقایقی بعد پاس در عرض زلاتان در موقعیتی بسیار مناسب به اینیستا رسید اما او در مقابل دروازه خالی، توپ را به بیرون زد. درحالی که به نظر می رسید بازی با همان نتیجه 1-0 به پایان خواهد رسید، پاس در عمق مسی به زلاتان رسید و او با یک ضربه چیپ کات دار، توپ را از بالای سر رنان، دروازه بان خرز، عبور داد.
 با این پیروزی بارسلونا با پنج امتیاز اختلاف نسبت به رئال مادرید، جایگاهش را در رده نخست جدول تثبیت کرد و خرز نیز با همان 7 امتیاز، در رده آخر جدول قرار دارد.  
ترکیب دو تیم:

خرز: رنان، فرانسیس، آیتامی، لئاندرو آندرس، کاسادو، ویکتور سانچس(امیلیانو آرمنتروس 74)، کارلوس کالوو(آنتونیتو 57)، الکس برگانتینیو، کیتا، اریانا، برمخو  

بارسلونا: والدس، چیگرینسکی، دنی آلوس، رافائل مارکس، مکسول، کیتا، ژاوی، یحیی توره، آنری(اینیستا 85)، پدرو (مسی 55)، بویان کرکیچ(زلاتان 67)


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد