مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

کریمی: با ارائه مدرک من را 20 سال محروم کنند

سرمربی تیم داماش گیلان گفت: با ارائه مدرک می‌توانند من را 20 سال از مربیگری فوتبال محروم کنند.


فیروز کریمی پس از آنکه حدود 2 ساعت با علی کفاشیان جلسه داشت در جمع خبرنگاران حضور یافت و درباره مسائل مختلف گفت و گو کرد.


* عزیز محمدی را ندیدم
امروز برای بحث فنی به فدراسیون فوتبال آمدم و با کفاشیان صحبت کردم. این برای اولین بار نیست که چنین جلسه یا با ایشان دارم. ایشان لطف دارند و مرا طرف مشاوره خودشان قرار می دهند. مسائل امروز مربوط به کل فوتبال بود از تیم ملی گرفته تا باشگاهی و مسائل مختلف و در مورد مسئله اخیری که پیش آمده بود. من نیز صحبت کردم از خبرنگاران هم دعوت کردم که به اینجا بیایند چون دلم برایشان تنگ شده بود اما قرار نیست خبرنگاران برای فشار به اینجا بیایند. تخصص من میزان فشار نیست.

* محرومیتم را به من ابلاغ کنید
درباره بحث محرومیت با مهندس کفاشیان صحبت کردم و به ایشان گفتم در صورتی که محروم هستم این محرومیتم را به من ابلاغ کنند. بر اساس یکسری نمرات منفی که نامشخص بود من محروم شده ام مثل اینکه گفته ام نور ورزشگاه حافظیه کم است یا فلان استادیوم زمین چمنش استاندارد نیست. این حرف‌های من به مذاق منشور خوش نیامده است و بر اساس همین نمرات منفی ظاهرا محروم شدم اما می‌گویم منشور مدون نیست و برخودرش سلیقه‌ای است. اینکه اگر من بگویم چمن این ورزشگاه خیلی خوب است آیا به من نمره مثبت می‌دهند یا اگر نفر دیگر از چمن ورزشگاه ایراد بگیرد نمره منفی کمتری به آن داده می‌شود. من یک مربی هستم و حقایق فوتبال را در قالب تخصصی این رشته بیان می‌کنم. نمی‌توانند به من بگویند مصاحبه بکن یا نکن.

* من محروم نیستم
صدا و سیما بهترین سیستم را دارد اینکه اگر من مسائلی را علیه فردی یا سازمانی بگویم می‌تواند در مورد آن شکوائیه تنظیم کند. من از نیمکت یک ورزشگاه ایراد گرفتم. از چنین حقایقی ابایی ندارم. اینکه با چسباندن دو تکه چوب نیمکت را تعمیر کردند از من به ناحق نمره کسر شده است. به کفاشیان هم گفتم محروم نیستم اما امروز گلایه ای داشتم که آن را مکتوب به ایشان دادم. من به لیگ یک رفتم و از شهرم و مسئولان باشگاه هم بسیار راضی هستم. 5 سال در لیگ یک حضور داشتم و هر 5 ساله تیم را به لیگ برتر آوردم. امسال هم برای ششمین سال است که به لیگ یک رفتم. نیاز داشتم که حساسیت لیگ یک را دوباره تجربه کنم و به خاطر محرومیت به لیگ یک نرفتم.

* عزیر محمدی در جایگاهی نیست که من را محروم کند
به من محرومیتی ابلاغ نشده است و الان هم می‌گویم سازمان لیگ و عزیر محمدی در جایگاهی نیستند که من را محروم کنند. کمیته انضباطی می‌تواند من را محروم کند نه کمیته مسابقات. محرومیت توسط کمیته انضباطی مراحل زیادی دارد. عزیز محمدی ارتباطی به لیگ یک ندارد و ایشان نباید بعد از 4 ماه که مسابقات شروع شده بگویند این مربی از لیگ برتر محروم است. ایشان هیچ جایگاهی در لیگ یک ندارند.

* به خاطر دیدار با نساجی به کمیته انضباطی احضار شدم
به دلیل دیدار با نساجی به کمیته انضباطی احضار شدم. همه فوتبال ایران می دانند که من یک دقیقه آخر مسابقه را از روی نیمکت می‌روم اما ظاهرا آقایی که دست من را گرفت برای اولین بار بود که به ورزشگاه آمده بود و نمی‌دانست من چنین رفتاری را دارم. این آقا را نمی‌‌شناختم. در دیدار با نساجی به اندازه سکوها دور زمین شلوغ بود و از موی سر تا نوک انگشت ما را می‌گرفتند. هر چند باخت نساجی ارتباطی به سکوها نداشتند و آنها قوی تر و بهتر از ما بودند و بردند.

* از شرایط به وجود آمده گلایه دارم
من بگو مگویی با عزیز محمدی ندارم و اگر گفتم می‌خواهم با ایشان برخورد کنم منظورم این نبود که از دور یک دو سه بگوییم و با سر به یکدیگر بخوریم و هر دو بیهوش شویم. البته این هم یک نوع برخورد است اما منظور من چنین برخوردی نبود بلکه من از شرایط به وجود آمده گلایه دارم و به همین دلیل این مسائل را در گزارشی به کفاشیان نوشتم. به ایشان هم گفتم اکنون بزرگترین مجرم‌ها دوره محکومیت خود را تحمل می‌کنند بدون آنکه کسی متوجه شود. اگر شخصی چاقو کشی هم کرده و باعث قطع عضو شخص دیگری شده اکنون 3 سال محرومیتش را می‌کشد و کسی متوجه آن نیست. البته من محکوم نیستم و عزیز محمدی در جایگاهی نیست که من را محروم کند. اگر مدرک مستندی دارند من را 20 سال محروم کنند ولی بحث محرومیت همان طور که خود عزیز محمدی در برنامه نود گفت دیگر به کمیته انضباطی مربوط می‌شود نه به کمیته برگزاری مسابقات. ایشان دیروز گفتند من نمی‌توانم در لیگ برتر کار کنم و به همین دلیل گلایه کردم. ظاهرا امروز ایشان گزارشی به کفاشیان در این مورد دادند. همین جا می‌گویم اگر او یک صفحه به رئیس فدراسیون داده من دو صفحه گزارش به ایشان دادم و مطمئن هستم کفاشیان به عنوان پدر خانواده و کسی که آبرویش در خطر است به این مسائل رسیدگی می‌کند.

* برنامه ریزی سازمان لیگ عامل ناکامی 4 نماینده ایران در آسیا بود
سال گذشته هم گفتم برنامه ریزی کمیته مسابقات یا همان سازمان لیگ باعث شد هر 4 نماینده ایران در آسیا ناموفق باشند. ما مسابقات‌مان را به صورت بسیار فشرده برگزار کردیم و فقط در دیدار آخر فرصت کافی داشتیم که اتفاقا در همان مسابقه آخر که هر 4 تیم حذف شده بودند موفق بودیم. مثلا تیم صبا در امارات الاهلی را 5 بر 2 شکست داد اما با این تیم در ایران مساوی کرده بود. بنابراین برنامه ریزی سازمان لیگ عامل ناکامی 4 نماینده ایران بود. ایشان یک برنامه ریز و کوچک شده که با میکروسکوب هم دیده نمی‌شود به من نشان داد و گفت: من به دلایل اردوی تیم ملی که پیش بینی نشده بود مجبور شدم برنامه را تغییر دهم. من هم با عزیز محمدی همدلی کردم اما واقعیت این است که اگر بحث تیم ملی مهم بود 4 نماینده ایران نیز نمایندگان کشور بودند. در آنجا هم بحث ملی مطرح بود.

* مس کرمان با من صحبت نکرده بود
قرار داد دو ساله با باشگاه داماش دارم و باشگاه مس کرمان هیچ مذاکره‌ای با من نکرده بود. من از باشگاهم بسیار راضی هستم. شاید شایعه پیوستن من به مس کرمان باعث شد چنین حرف و حدیث‌های پیش بیاید. البته من از پیشنهاد مس بی خبر بودم و مذاکره‌ای با آنها نداشتم. امسال نیز در نیم فصل لیگ برتر و هم همین حالا از تیم های لیگ برتری پیشنهاد دارم. محمدی در مصاحبه‌هایش گفته مسائلی پیرامون فیروز کریمی هست که باعث محرومیت شده است اما من هر چی پیرامون و دور و بر خودم را نگاه کردم چیزی ندیدم. بنابراین گفتم بیان چنین مسائلی ایجاد شبهه می‌کند. اگر مسئله‌ای هم در خارج از محیط فوتبال دارم به سازمان لیگ ارتباطی ندارد و مقامات قضایی، انتظامی و مراجع ذیصلاح به آن رسیدگی می‌کنند. بنابراین اگر کسی بخواهد به دلیل تفتیش در زندگی خصوصی من دخالت کند از او شکایت می‌کنم زیرا این امر در شرع نیز نکوهش شده است.

* تست اعتیاد می‌دهم
روزی برای مشکل مثانه‌ام به دکتر مراجعه کردم و گفتند باید تست اعتیاد بدهی. گفتم با یک تیر سه نشانه می‌زنیم هم تست اعتیاد می‌دهیم هم بحث کشت مطرح می‌شود و اگر بیماری هم داریم مشخص می‌شود اما سازمان لیگ و فوتبال قیم باشگاها نیست. باشگاهی مثل داماش و ذوب آهن چندین رشته ورزشی دارد و فوتبال نمی‌تواند قیم آنها باشد و برای آنها تعیین تکلیف کند. یک باشگاه دوست داشته با یک نفر قرارداد امضا کند و فدراسیون فوتبال قیم نیست.

* حذف تیم ملی ضربه شدیدی بر پیکره ورزش ایران بود

عدم صعود تیم ملی به جام جهانی ضربه شدیدی به پیکر فوتبال وارد کرد و باعث دلسردی مردم از فوتبال شد. به یاد ندارم برای یک مسابقه ملی فقط حدود 2 هزار نفر به ورزشگاه رفته باشند. این نشان دهنده دلسردی مردم از فوتبال است امیدوارم بتوانیم دوباره مردم را با سکوها آشتی بدهیم هر چند حذف تیم ملی ضربه شدیدی بر پیکر فوتبال ایران بود.



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد