مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

انتقاد شدید بکن باوئر از برزیل: اسپانیا بهترین تیم جهان است

image 


فرانتس بکن باوئرشیوه‌ی بازی برزیل تحت مربی‌گری "دونگا" را بسیار متفاوت با برزیل افسانه‌ای دهه 70 خواند.

   بازیکن افسانه‌ای آلمان تنها کسی است که تاکنون موفق به کسب جام قهرمانی جام جهانی در مسند مربی (1990) و بازیکن (1974) بوده است. وی خطاب به نمایندگان حاضر در یک نشست تجاری گفت: «وقتی در مورد برزیل حرف می‌زنید، تصویری که در ذهن من مجسم می‌شود تیمی است که با اقتدار تمام سال 1970 فاتح جام جهانی شد.»
 وی در ادامه گفت اما در این تیم برزیل تنها یک مهاجم به نام "کاکا" در اختیار دارد و کمی عقب‌تر "روبینهو". او می‌تواند توی یک سیرک بازی کند ولی نمی‌تواند بازیکن یک تیم باشد. این برزیل برای من کاملا ناآشناست و روش بازی آنها را به هیچ عنوان دوست ندارم.
 دونگا، کاپیتان سابق برزیل که با این تیم در سال 1994 قهرمان جهان شد پس از فینال بازی‌های 2006 آلمان به عنوان سرمربی برزیل انتخاب شد. این در حالی است وی تقریبا سابقه کار در سطوح بالای مربی‌گری را نداشته است.
 بکن باوئر در ادامه افزود: دونگا از دست من ناراحت و عصبانی است چون من این مساله را در ملا عام مطرح کرده‌ام. من واقعا متاسفم اما برای من برزیل یعنی حمله، یعنی گل‌های فراوان، یعنی تیمی که برای حریف‌اش دردسرساز است، نه یک فوتبال محتاط و کنترل شده.
 وی در پایان گفت: به عقیده من اسپانیا در حال حاضر بهترین تیم اروپا و شاید هم بهترین تیم جهان باشد.
نظرات 1 + ارسال نظر
حسین چهارشنبه 11 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 07:06 ب.ظ http://www.rooye-khat.blogsky.com

ایولا دادا به ما هم سر بزن...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد