مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

فیروز کریمی: عزیزمحمدی بیشتر از حدش صحبت نکند!

تصویر خبر

فیروز کریمی با انتقاد شدید از رییس سازمان لیگ گفت: عزیز محمدی در جایگاهی نیست که بتواند درباره من و زندگی شخصی‌ام اظهارنظر کند و من چنین اجازه‌ای را نه به او و نه هیچ کس دیگر می‌دهم.   فیروز کریمی درباره زمزمه‌هایی مبنی بر حضورش در مس کرمان و اعلام مخالفت دوباره سازمان لیگ برای فعالیت این مربی در لیگ برتر، اظهار کرد: عزیزمحمدی اعلام کرده که من در دایره منشور اخلاقی هستم، دایره و تنبک چیزهایی است که این دوستان درآورده‌اند! عزیزمحمدی در جایگاهی نیست که بتواند کسی را محروم کند.   وی افزود: قبلا در جلسه‌ای که در اتاق رییس فدراسیون فوتبال تشکیل شد عزیز محمدی گفت که من مشکلی نداشتم و تنها به دلیل نوع ادبیاتم در مصاحبه‌ها نمره منفی گرفتم، اما باید بگویم نوع مصاحبه‌های من به هیچ کس ربطی ندارد. نه به محمدی مربوط است و نه به دارودسته‌اش! هر زمان به ساحت شخصی حقیقی یا حقوقی توهین کردم آنها می‌توانند شکایت کنند اما به محمدی و به هیچ کس دیگری اجازه نمی‌دهم که بخواهند در زندگی شخصی‌ من دخالت کنند. من قطعا از آنها شکایت خواهم کرد. اگر به شکایتم رسیدگی نشود،‌ خودم با او برخورد می‌کنم!   کریمی افزود: پس از جلسه‌ای که در اتاق کفاشیان برگزار شد، قرار شد تمامی اشکالاتی که مصاحبه‌های من داشته را عزیز محمدی ارایه کند؛ پس از آن جلسه چهار بار به فدراسیون فوتبال رفتم و دوستان با خنده و شوخی این قضیه را ماست‌مالی کردند! ملاحی گفت خودم مصاحبه را می‌گیرم.   وی ادامه داد: تاکید می‌کنم هیچ مشکلی در زندگی‌ شخصی‌ام نداشته و نخواهم داشت. اگر مشکل من در مستطیل سبز است به کمیته انضباطی مربوط می‌شود نه کمیته مسابقات! اگر مشکل من شخصی است باز هم می‌گویم به عزیزمحمدی و کسان دیگری مربوط نمی‌شود. در کشور ما نیروی انتظامی حضور فعال دارد و قوه قضاییه هم با بهترین شرایط و کوتاهترین زمان مسایل را رسیدگی می‌کند. قوه قضاییه و نیروی انتظامی نیازی به قیم ندارند. به عزیزمحمدی پیشنهاد می‌کنم مواظب حرف زدنش باشد و بیشتر از حد خود صحبت نکند! در غیر این صورت اگر لازم باشد خودم در محل کارش با او برخورد می‌کنم! فردا (چهارشنبه) هم در ساعت 15 به فدراسیون فوتبال می‌روم تا برای یک‌بار هم که شده این مشکل را حل کنم. رسانه‌ها و صداوسیما را هم دعوت می‌کنم تا در فدراسیون حاضر شوند.   وی گفت: روز چهارشنبه به همراه دکتر جلالی وکیلم که دبیرکمیته فرهنگی فدراسیون فوتبال در زمان دکتر دادگان بوده، به فدراسیون خواهم رفت تا مشکل را حل کنم. آویزان شدن از چهره‌های خادم که صادقانه برای فوتبال کشور کار می‌کنند، برای مطرح شدن و خودنمایی یک کار منسوخ شده است. در حالی دوستان چنین کاری را انجام می‌دهند که به شخصیتی همچون شاه‌حسینی این اتهام را وارد می‌کردند که به دنبال مصاحبه است! اما باید بگویم راه مطرح شدن این نیست که آقایان در پیش گرفته‌اند. باید در فوتبال بوده باشی و سابقه‌ای بزرگ داشته باشی. اینکه به صرف طرفداری از یک تیم بزرگ، سابقه‌ای باشد، درست نیست. دکتر آقایی‌نیا از سوابق همه مطلع است.   وی درباره پیشنهاد مس کرمان هم گفت: با دل خودم به داماش آمدم اما باید از مسوولان مس هم تشکر کنم. همیشه به مس علاقه داشته و خواهم داشت. اگر خدا روزی به من فرصت دهد، دلم می‌خواهد به مردم کرمان خدمت کنم اما باید بگویم من با اعضای هیات مدیره داماش، برادران خسروی و شخص عابدینی مشکلی ندارم و افتخار می‌کنم در کنار آنها و مردم گیلان و رشت هستم.   وی افزود: با این حال اگر آنها من را نخواهند با کمال میل به مس می‌روم اما دلیل نرفتن من به مس هم منشوری بودنم نیست. تعهدی است که به داماش دارم.   کریمی در پایان گفت: اگر مسوولان کمیته برگزاری مسابقات برای کسانی که سال‌ها صادقانه و منصفانه به فوتبال کشور خدمت کردند، ارزش قایل نیستند، ما هم برای وجود آنها ریالی ارزش قایل نخواهیم بود.  


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد