مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

20 گل،30 کارت زرد و 4 اخراجی حاصل هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال

image 

با پایان مسابقات هفته هفدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران، تیم های سپاهان، ذوب آهن و پیکان قزوین در رتبه های اول تا سوم جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال ایران جای گرفتند.

 پس تعطیلی 15 روزه رقابت های لیگ برتر فوتبال، هفته هفدهم جام خلیج فارس با انجام 9 دیدار در روز های جمعه و شنبه برگزار شد و در رقابت های این هفته در مجموع 20 گل به ثمر رسید و 34 کارت زرد قرمز از جیب داوران هفته هفدهم بیرون آمده است.
در نخستین بازی هفته هفدهم،‌ تیم های سایپا و صبای قم به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان 90 دقیقه با حساب 2 بر صفر به سود تیم سایپا خاتمه یافت.
خیری در دقیقه ''17 و انصاریفرد در دقیقه ''65 گل های تیم سایپا را به ثمر رساندند.ضمن آنکه شریفی در دقیقه ''39 از سایپا و بیاتی در دقیقه ''19 و نوری در دقیقه ''40 از صبا با کارت زرد داور میدان مواجه شدند.
 در دیگر دیدار این هفته تیم های مقاومت شیراز و راه آهن شهرری به مصاف هم رفتند که طی آن و در پایان 90 دقیقه راه آهن با حساب 2 بر یک شکست را پذیرفت تا با 18 امتیاز دررده چهاردهم جدول جای بگیرد.
 ممبینی در دقیقه ''5 و گودرزی در دقیقه ''42 گل های تیم مقاومت شیراز را به ثمر رساندند و تنها گل راه آهن در دقیقه ''19 توسط زنید پور به ثمر رسید.
 کرمی از مقاومت در دقیقه ''46 با کارت زرد داور مواجه شد و ایران پویان نیز با دریافت کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شد، زنید پور و عابدی نیز از تیم راه آهن بازیکنان اخطاری این بازی بودند.
 راه آهن با 18 امتیاز چهاردهم است و تیم مقاومت سپاسی با 27 امتیاز در رتبه پنجم جدول جای دارد .
 در دیگر بازی هفته هفدهم تیم های تراکتورسازی تبریز و پاس همدان به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با تساوی 2 بر 2 خاتمه یافت.
ابراهیم زاده ''28 و ابراهیمی ''92 برای تراکتورسازی و غفوری ''20 و غلام نژاد ''32 برای پاس گلزنی کردند.
ضمن آنکه اکبری، سیف الهی و غلام نژاد در دقیق''30،''63 و ''83 از تیم پاس با کارت زرد مواجه شدند.
 دیدار تیم های استیل آذین تهران و استقلال اهواز در ورزشگاه تختی تهران نیز با تک گل میداودی به سود آبی پوشان اهواز خاتمه یافت، این گل در دقیقه 42 وارد دروازه شاگردان حمید استیلی شد تا این تیم در غیاب علی کریمی از یک 3 امتیاز خانگی محروم شود.
 محمدی در دقیقه''12 و شاپورزاده در دقیقه ''65 از سوی داور این دیدار با کارت زرد مواجه شدند و شرفی نیز در دقیقه 56 با دریافت کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شد تا استیل آذین 10 نفره بازی را ادامه دهد.
میداوودی در دقیقه ''61 از استقلال اهواز با کارت زرد مواجه شد و ماهینی نیز با دریافت کارت زرد دوم در دقیقه 81 از ترکیب اهوازی ها جدا شد تا دو تیم با یک اخراجی این بازی را به پایان ببرند.
فولاد خوزستان و شاهین بوشهر یکی از کم حاشیه ترین بازی های هفته هفدهم را پشت سر گذاشتند، این دیدار بدون گل و تنها با یک کارت زرد خاتمه یافت که این کارت زرد نیز سهم بارتولویچ بازیکن تیم فولاد خوزستان بود.
فولاد با این نتیجه و با 11 امتیاز در رده هفدهم جدول جای دارد.
 تیم های فوتبال ملوان انزلی و ذوب آهن اصفهان نیز یکی دیگر از دیدار های هفته هفدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران را برگزار کردند، در این دیدار قاضی در دقیقه ''68 تنها گل بازی را برای اصفهانی ها به ثمر رساند تا این تیم با کسب 33امتیاز در رده دوم جدول جای بگیرد.
صلصالی در دقیقه ''25، کاسترو در دقیقه ''82 و گردان در دقیقه ''84 از ذوب آهن کارت زرد گرفتند و پورغلامی در دقیقه ''76 تنها اخطاری ملوانها بود.
 در یکی از سه دیدار هفته هفدهم که روز شنبه برگزار شد، تیم های پرسپولیس تهران و سپاهان اصفهان در زیر بارش برف و در ورزشگاه فولاد شهر به مصاف هم رفتند که طی آن شاگردان امیر قلعه نویی موفق شدند با حساب 2 بر یک از سد سرخ پوشان تهران بگذرند.ضمن آنکه پرسپولیسی ها در این بازی دو ضربه پنالتی را از دست دادند.
در این بازی ابراهیم توره در دقیقه '' 27 و هادی عقیلی در دقیقه '' 89 ( پنالتی) برای سپاهان گلزنی کردند و تنها گل پرسپولیس را سپهر حیدری در دقیقه 65 به ثمر رساند.
عادل کلاه کج و هادی نوروزی دو بازیکن پرسپولیس بودند که ضربات پنالتی خود را با درخشش رحمتی از دست دادند.
بنگر در دقیقه'' 69 و خیری در دقیقه '' 73 بازیکنان اخطاری سپاهان بودند و معمارزاده از پرسپولیس با کارت زرد و رضایی با کارت قرمز در این بازی مواجه شدند.
 در دومین بازی روز شنبه،ابومسلم مشهد نیز پس از هفده هفته موفق شد به نخستین پیروزی خود دست یابد،‌ این تیم در دیدار مقابل مس کرمان توسط شاکری در دقیقه '' 13 موفق به گلزنی شد و تا پایان این گل را حفظ کرد تا با 11 امتیاز کماکان در قعر جدول رده بندی لیگ برتر قرار بگیرد.
لوینیان در دقیقه'' 39 و رجب زاده در دقیقه 92 از ابومسلم و غنی زاده در ''48 و علی سامره در دقیقه ''86 از سوی داور میدان با کارت زرد مواجه شدند.
 آخرین بازی این هفته را تیم های استقلال تهران و پیکان در ورزشگاه آزادی برگزار کردند که این دیدار در پایان با حساب 3 بر 2 به سود تیم پیکان خاتمه یافت.
دقیقی ''38، خدابنده لو ''44 و هدایتی در دقیقه ''68 گل های پیکان قزوین را به ثمر رساندند و صادقی '' 16 و کاظمی '' 66 برای استقلال گلزنی کردند.
معمار در دقیقه 7 و سلمانی در دقیقه '' 65 از پیکان کارت زرد گرفتند و اکبرپور نیز در دقیقه '' 47از استقلال بازیکن اخطاری این بازی لقب گرفت.
پیکان با این پیروزی با چند پله صعود در جایگاه سوم جدول رده بندی لیگ برتر قرار گرفت تا جای استقلال را بگیرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد